Здравейте колеги. Проблема го има откакто съм я купил колата, но с течение на времето стана все по-брутален и по-брутален.
Първо искам да споделя, че колата имаше газово устройство, но никога не е гърмяла. С два дебитомера - нейния си и друг, който купих от Краси Рангелов проблема си остава. Бензиновия и въздушния филтър са нови.
Ето каква е болката. Когато е студена пали трудно. Трябва с прекъсвания да въртя 2-3 пъти на стартер. Когато запали мени оборотите - форсира се до 1500 и падат до 1100. Подам ли и газ плавно се форсира без прекъсвания, но след като я върна пригасва почти и отново заработва що-годе нормално.
При рязко подаване на газ, пука отпред в двигателния отсег, преплита като на 3-4 цилиндъра и едва тогава се форсира. При плавно натискане на педала - няма грижи. Мирише ми на богата смес, веднъж държи високи, веднъж ниски обороти.
Кабелите са на около 4000 километра нова Тесла. И преди и след смяната им проблема с прекъсването си остава.
Свещите и те са сменени заедно с кабелите - Денсо едноелектродни. При свалянето им снощи не открих опушена свещ. Даже бих казал, че доста добре са работили.
Купих и Виза унискан - не свети К-линията след свързването и с диагностичната букса на колата, която се намира в тунела зад пулта за управление на климатика.
Колата е 164, 2.0 туинспарк с бездистрибуторно запалване, фейслифта 1992.
Моите предположения са :
1. Запушени инжектори
2. Съсипана ламбда сонда
3. Повреда в ТПС-а (със закачена или рачкачена букса от него - промяна няма)
А вашите предположения ???
Ще бъда благодарен на всеки, който изрази мнение по въпроса.
п.п. Газово няма да има повече никога!!!
Първо искам да споделя, че колата имаше газово устройство, но никога не е гърмяла. С два дебитомера - нейния си и друг, който купих от Краси Рангелов проблема си остава. Бензиновия и въздушния филтър са нови.
Ето каква е болката. Когато е студена пали трудно. Трябва с прекъсвания да въртя 2-3 пъти на стартер. Когато запали мени оборотите - форсира се до 1500 и падат до 1100. Подам ли и газ плавно се форсира без прекъсвания, но след като я върна пригасва почти и отново заработва що-годе нормално.
При рязко подаване на газ, пука отпред в двигателния отсег, преплита като на 3-4 цилиндъра и едва тогава се форсира. При плавно натискане на педала - няма грижи. Мирише ми на богата смес, веднъж държи високи, веднъж ниски обороти.
Кабелите са на около 4000 километра нова Тесла. И преди и след смяната им проблема с прекъсването си остава.
Свещите и те са сменени заедно с кабелите - Денсо едноелектродни. При свалянето им снощи не открих опушена свещ. Даже бих казал, че доста добре са работили.
Купих и Виза унискан - не свети К-линията след свързването и с диагностичната букса на колата, която се намира в тунела зад пулта за управление на климатика.
Колата е 164, 2.0 туинспарк с бездистрибуторно запалване, фейслифта 1992.
Моите предположения са :
1. Запушени инжектори
2. Съсипана ламбда сонда
3. Повреда в ТПС-а (със закачена или рачкачена букса от него - промяна няма)
А вашите предположения ???
Ще бъда благодарен на всеки, който изрази мнение по въпроса.
п.п. Газово няма да има повече никога!!!
Comment